Klanten arena

Situatie

Verzekeraar Interpolis wil twee teams van regionale accountmanagers inspireren en nog beter laten inspelen op wat hun klanten nodig hebben.

Wat ik doe:

Via een korte enquete krijg ik input van de teamleden. Daarop baseer ik een traject voor meer creativiteit en samenwerking. We gaan ‘straatjutten’ en er is een speedcursus creatief denken. Enkele maanden later volgt een klantenarena waarbij we in gesprek gaan met bankmedewerkers.

Resutaat:

Meer zicht op de eigen denkpatronen, inzicht in de beleving bij klanten, concrete acties voor een betere de dienstverlening en natuurlijk energie en inspiratie voor het team en voor de klanten.

 

“Ik heb met Annet in de achterliggende jaren meermaals mogen samenwerken in creative workshops. Annets werk kenmerkt zich door – via een uitstekende voorbereiding – met veel plezier, enthousiasme en verbazing andere wegen te ontdekken en te betreden. Hierbij kan zij uitstekend uit de voeten met een beperkt kader en weet zij keer op keer te verrassen door ons continu in beweging te houden en uit onze “comfort zone” te halen. De sessies met Annet beschouw ik steeds als zeer waardevol vanwege de vernieuwende creatieve resultaten die we onder haar begeleiding boeken, maar zeker ook omdat dit proces altijd gepaard gaat met veel plezier!”

Fons Gieles, regiodirecteur Interpolis Bancaire Distributie