Regionale accountmanagers willen nog beter inspelen op wat hun klanten nodig hebben. Hoe organiseer je een klanten-arena die betere dienstverlening oplevert.
De gemeente wil een start-conferentie organiseren over complexe respijtzorg. Dat is geen eenvoudig onderwerp en daar zijn tientallen organisaties bij betrokken.
Om je werk goed te doen moet je de mening van je klanten weten. Hoe kom je daarachter? Gewoon, door een gesprek te voeren dat er toe doet. Zoals het Amerikaanse PennWell dat wereldwijd energie beurzen organiseert.
Geen enkele organisatie ontkomt aan reorganisaties. Op papier is vaak al duidelijk hoe het er uit gaat zien maar het zit nog niet ‘tussen de oren” ? Hoe breng je de verandering tot leven?
Landelijke bezuinigingsmaatregelen raken ons allemaal. Subsidies worden minder vanzelfsprekend. De gemeente Breda vraagt 20 directeuren van de grootste subsidie-ontvangende organisaties om bezuinigings-ideeen te leveren. Hoe voer je zo een gesprek?
UWV Werkbedrijf in de regio Brabant Zuid-Oost wil de personele mobiliteit vergroten. Hoe zorg je ervoor dat meer medewerkers gemakkelijker doorstromen?
Als je op een echt nieuwe manier de kerntaken wilt invullen zul je anders moeten organiseren. De medewerkers van de gemeente Ede leren creatief om-denken.
Brabant Zorg, Brabant Wonen, Vivaan en Rigom willen de samenwerking tussen hun medewerkers in de wijken verder versterken. Een werkconferentie is een mooie start!
De GGD BZO organiseert haar jaarlijkse conferentie voor 70 gemeentelijke stakeholders. Ze willen aandacht en oplossingen voor het geweld tegen hulpverleners.